Pinseopdatering vedr. septiktømmestation, strømafbrydelse og bådpladser

(23. maj 2026)

Septiktømmestation
Septiktømmestationen er igen oppe at køre og kan nu benyttes.

Der er bestilt en slangeholder, som forventes leveret i næste uge. Indtil da ligger slangen midlertidigt på broen (pr. 22-05-2026).

Strømafbrydelser på D-broen i Nordhavnen (ND)
Fra den 26.-29. maj vil der i perioder være strømafbrydelser på D-broen i Nordhavnen (ND), da vi skal udskifte nogle forsyningskabler.

Tildelte bådpladser
Jeg vil gerne bede alle om at være opmærksomme på, at båden ligger på den tildelte plads. Det hjælper os med at holde en god struktur i havnen og gør hverdagen lettere for både sejlere og havnepersonale.

Vi ønsker jer alle en rigtig god Pinse.

Med venlig hilsen
Thomas, Havnechef i Kolding Lystbådehavn


Klik her for at se alle nyheder…
Eller tilmeld dig vores nyhedsbrev nederst på siden…