Udfordringer med vores septiktømningsanlæg

(11. maj 2026)

Hej alle.

Vi har i øjeblikket nogle udfordringer med vores septiktømningsanlæg, og vi arbejder på at få problemet udbedret hurtigst muligt.

Hvis du har behov for at få tømt dit anlæg i mellemtiden, bedes du sende en mail til havnemester@klbh.dk. Så bestiller jeg en slamsuger, så dit anlæg kan blive tømt.

Tak for forståelsen.

Med venlig hilsen
Thomas, Havnechef KLBH


Klik her for at se alle nyheder…
Eller tilmeld dig vores nyhedsbrev nederst på siden…